16 September 2017

REVIEW/ RECENZIA: Ceruzka na obočie Avon True

Hovorí sa, že obočie je základ. Pokiaľ ho máte pekne upravené, dokáže vás urobiť ešte o trošku krajšou ako ste ;) Žiaľ, nie každá žena ho má prirodzene pekné - ani ja nie. A tak si musíme pomáhať rôznymi pomôckami, okrem pinzety, samozrejme. Ceruzka alebo tiene na obočie sú správna voľba, je len na vás, ktorú variantu si vyberiete.
Ja som po tejto ceruzke na obočie pred časom veľmi rada siahala, no potom som objavila tiene na obočie a bola som s nimi spokojná viac. No ceruzke som dala šancu opäť.

Čo o nej hovoria?
Ceruzka na obočie Pre dokonale zvýraznený tvar obočia
Umožňuje presné líčenie obočia
Dodáva obočiu upravený vzhľad. K dispozícii v troch odtieňoch.

Čo o nej hovorím ja?
V pravom rade oceňujem, že ceruzka je vysuvateľná, čiže ju netreba strúhať. Má krémové zloženie, jednoducho sa nanáša aj odličuje. Chválim aj voľbu z troch odtieňov, každá si nájde svoj odtieň od blondínok po brunetky. No ťažšie sa s ňou tienuje, pokiaľ nosíte hrubšie obočie a chcete aby vyzeralo prirodzene. Preto by som ho skôr odporúčala pre dámy s tenším obočím. Ja túto ceruzku hodnotím dobre, ale tiene mi vyhovujú viac. Moja mama však na ňu nedá dopustiť.
Plná cena je 5,40€, no často je v akcii okolo 2-3€.

PLUSY
+ Cena
+ Konzistencia
+ Jednoducho sa odličuje
+ Netreba ju strúhať

MÍNUSY
- Ťažšie sa s ňou tieňuje
- Vhodnejšia na tenšie obočie

Odporúčam!

❤️K.




No comments:

Post a Comment