13 June 2014

Summer care

Staristlivosť o pokožku v lete, najmä počas opalovania je veľmi dôležitá. Ja už druhý rok používam tento opaĺovací krém od AVONu, má ochranný faktor 15- čo je stredný stupeň ochrany a mne to stačí, pretože ma ešte ani raz nespálilo, keď som si ho dala. Obsahuje vitamín E , obsahuje aj výťažky z rôznych bylín, ktoré majú pôsobiť upokojujúco a antioxidačne. Po opaľovaní zvyknem používať telové mlieko s betakaroténom a výťažkom z orecha Cola tiež od AVONu, malo by pomôcť pokožke udržať opálený vzhľad. Teraz som si objednala aj upokojujúce mlieko po opaľovaní rovnakej značky. Obsahuje vitamín E a C a aloe vera. Takže uvidím či funguje. Má chladiť, osviežovať , hydratovať a pomáhať pokožke zanechať dlhšie opálený vzhľad.
 Ako ste vy spokojní s výrobkami od AVONu , prípadne Oriflameu ? Možno aj práve s týmito konkrétne.
Ja už dlhšie uvažujem, že si prestanem tieto výrobky objednávať, hoci majú často dobrú cenu. Obsahujú aj veľmi veľa škodlivých látok a to najmä parabény a silikóny. Čo ma dosť mrzí, hlavne preto, že Oriflame sa pýši tým, že je prírodná kozmetika. No naozaj dá zabrať ,aby ste tam našli jeden produkt bez spomínaných chemických látok.
 Začínam sa zaujímať o čisto prírodné Bio a Eko veci- či už potraviny, tak aj kozmetika všetkého druhu. Možno si niekedy budem musieť priplatiť, ale určite to bude stáť za to. A nie každá Bio kozmetika je aj drahá. Mám pár vecí a tie boli dokonca lacnejšie ako iné- plné chémie, ale sú ,,veľmi populárne ''- reklama robí svoje, darmo. Myslím si, že chémie už máme dosť všade naokolo, tak ak môžme, nepchajme ju zbytočne do seba ani na seba. Veď to ničí naše  zdravie. Alergie, astma, rakovina, pred desiatkami rokov takéto ochorenia ani nepoznali. Dnes nimi trpí takmer každý človek. Myslím, že je to dosť na zamyslenie. A pritom stačí tak málo- otužovať sa, chodiť von (na čerstvý a čistý vzduch, samozrejme) a vyhýbať sa chemickým látkam a potravinám , ktoré majú až podozrivo dlhú záručnú dobu :) 
♥K.

- zľava doprava
1. Hydratačný sprej na opaľovanie na citlivú pokožku s OF15- stredný stupeň ochrany -cena max 12€
2. Hydratačné telové mlieko zvýrazňujúce opálenie s betakaroténom- cena max 8€
3. Chladivé mlieko po opaľovaní v spreji s vitamínom C- cena max 7,60€

No comments:

Post a Comment